.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زندگي‌نامه ناصر حجازي منتشر شد

زندگي‌نامه مرحوم ناصر حجازي در کتاب «اسطوره‌اي به رنگ آسمان» به همت محمدجواد سعدي‌پور توسط انتشارات نويد صبح منتشر شد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از نود، زندگي نامه ناصر حجازي در کتاب «اسطوره‌اي به رنگ آسمان» به همت محمد جواد سعدي پور توسط انتشارات نويد صبح منتشر شد.

اين کتاب در ۸ فصل نوشته شده است. سيري اجمالي بر فوتبال جهان، ايران و باشگاه استقلال، زندگي نامه ناصر حجازي، زندگي خصوص اسطوره فوتبال ايران،‌ آغاز مريضي و کوچ عقاب از اين جهان، حجازي از نگاه ديگران و ناگفته‌هاي گفتني، خاطرات جالب توجه نزديکان حجازي، مصاحبه و ساير گفته‌هاي خواندني در مورد زنده ياد حجازي و شخصيت حجازي از نگاه هنرمندان و ورزشکاران و اسطوره از نگاه هواداران عنوان فصل‌هاي اين کتاب است.

ناصر حِجازي (۲۳ آذر ۱۳۲۸ در تهران-۲ خرداد ۱۳۹۰در تهران) مربي و بازيکن فوتبال ايراني بود. او دروازه‌بان اول تيم ملي فوتبال ايران در دهه ۱۳۵۰ بود و قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا، قهرماني در بازي‌هاي آسيايي و شرکت در المپيک و جام جهاني فوتبال را در کارنامه دارد. او هم‌چنين به هم‌راه تيم تاج قهرماني در جام تخت جمشيد و جام باشگاه‌هاي آسيا را تجربه کرده‌است.

وي در روز ۲ خرداد ۱۳۹۰ پس از تحمل مدت‌ها رنج ناشي از بيماري سرطان ريه در بيمارستان کسري تهران درگذشت و در تاريخ ۴ خرداد ۱۳۹۰ خورشيدي در «قطعه نام‌آوران» بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

اين کتاب در ۳۴۳ صفحه با قيمت ۱۲هزار ۸۰۰ تومان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

میلاد 1 دي 1392
روحش شاد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.